vrijdag 23 november 2012

Tag: Let's get very personal.

Heey Girls,
vandaag ga ik de 'Let's get very personal' tag doen :) veel lees plezier :)


Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ik denk het..
Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Ik kan het me niet meer herineren :)
Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ik heb echt zin in de chocola van gisteren, witte crunch met kokos *kwijlkwijl*
Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Ik kan niet maar 1 iemand kiezen dus als ik meer zou mogen kiezen zou dat Jinte, Sophie en Bo zijn. Gewoon lekker niks doen filmpje kijken.
Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Ik wil wel graag kinderen maar 10??? dan heb ik denk ik toch liever geen kinderen.



Wat hoor je op het moment van schrijven?
Ik heb op dit moment een fimpje van Grav3yardgirl opstaan, ik ben echt zoo gek op haar.
Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Mijn bed staat tegen een muur en tegen me kast aan.
Waar denk je op dit moment aan?
Ik ben aan het bedenken of ik deze blog wel moet maken, ik vind het echt super leuk maar ben ik ben zoo bang dat ik het niet vol houd.
Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja, eigenlijk wel.
Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Ik heb geen idee, ik kan me niet meer herinneren dat ik gehuild heb.
Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik zit altijd veel aan me haar en aan me nagels.
Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Om eerlijk te zijn nee, als ik moet afrekenen bij een kassa begin ik bijna te trillen van angst, gewoon omdat ik bang ben om iets fout te doen.
Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ik denk het niet, maar dat komt vooral omdat ik mezelf ook heelvaak niet begrijp.
Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ik weet het niet, ik denk het niet echt aangezien ik vandaag 2 onvoldoendes heb gehaalt.
Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja, Jinte en Sophie <3
Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ik denk het wel, er zijn veel fouten die ik heb gemaakt en ik denk als ik die niet had gemaakt dat het leven toch iets leuker was.
Vertel jij je ouders alles?
Nee ik vertel wel veel maar lang niet alles.



Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nee, ik heb eigenlijk niet zoveel problemen met roken.
Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee.
Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Jaa, een oud klasgenoodje.
Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik denk veel aan de toekomst, en ook wel vaak aan het verleden.
Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik denk rond 5 uur, oeps.
Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik denk het eigenlijk niet.
Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Dat is me broertje en nee ik haat me broertje niet
Wat heb je voor het laatst gedronken?
Ik heb net een glas sinas op.
Welk soort bed heb jij?
Ik heb gewoon een eenpersoonsbed.



Hou je van de regen of haat je het?
Ik ben misschien de enige maar ik hou van de regen, niet om door heen te fietsen maar ik hou er echt van om naar de regen te kijken en luisteren.
Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Niet dat ik me nu kan herinneren.
Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik denk een pessimist omdat ik vaak alleen de dingen zeg die ik niet leuk vind.
Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Ik heb echt geen idee, ik ga altijd fietsend overal heen dus het is echt hel lang geleden.
Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Dat is Skyfall :) echt een super gave film en daar ben ik met Bo en Jan heen geweest, dat zijn 2 van mijn vrienden.


Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja ik ben een keer heel erg gekwetst door een goede vriend van mij.
Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee zo iets doe ik nooit zonder mijn ouders toestemming.
Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee.
Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Als ik tussen die 2 moet kiezen liever bij een concert.
Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ja eigenlijk altijd wel een beetje het zelfde.
Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee niet dat ik weet.
Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee ik hoop eigenlijk dat ik meer aandacht aan mijn uiterlijk ga besteden.
Ben jij snel jaloers?
Ja.
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee
Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Nee.
Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Mijn ouders, had ruzie met ze.
Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee, mijn ex is een van mijn beste vrienden.
Wat doe je morgen?
even wat kleine dingetjes kopen en verder leren en huiswerk maken.


Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee mijn laatste vriendje was zo'n 4 jaar geleden.
Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja een vriendin van mij.
Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee
Houd je van suikerspinnen?
Ja wie niet :)
Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Geen idee.
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja vast wel een keer :)
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
6, ik had echt een belabberde week.
Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Nee niet echt ik heb wel veel vrienden die jongens zijn maar niet echt waar ik goed mee kan praten.
Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Slapen :)
Wat is je stemming op dit moment?
Belabberd, ik ben ziek.
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder, die kwam mij vragen of ik naar school ging of niet.
Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Niet echt.
Met wie was je gisteravond?
Met mijn familie
Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.
Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Een jongen.
Heb je plannen voor dit weekend?
Ja, zaterdag leren en huiswerk en zondag sollicitatiegesprek en feest van mijn opa.

Nou dat was hem dan, ik hoop dat jullie hem leuk vonden :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten